نگاه مي کنم از آينه خيابان را


و ناگزيري باران و راهبندان را


"من از ديار حبيبم نه از بلاد غريب"


و بغض مي کنم اين شعر پشت نيسان را


چراغ قرمز و من محو گل فروشي که


حراج کرده غم و رنج هاي انسان را


کلافه هستم از آواز و ساز از چپ و راست


بلند کرده کسي لاي لاي شيطان را


چراغ سبز شد و اشک من به راه افتاد


چقدر آه کشيدم شهيد چمران را


وليعصر...ترافيک...دود...آزادي...


گرفته گرد و غبار اسم اين دو ميدان را

 

http://media.afsaran.ir/siGoU0_535.jpg?w=534&h=293



نظرات شما عزیزان:

صالح
ساعت18:27---5 شهريور 1392
برای یه سایت دیگه استفاده کردم



راضی باش
پاسخ: یا زهرا بلامانع است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : مسافر
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392برچسب:,